Friday, September 2, 2011

#_171 ♥

♥HELLO



Mood: Miserable
Listening to: Facebook chat box
Today's quotes: Confident is what I lived with.

大家好!
昨天又出去走走==
跟我的堂妹。
他在我家四天了,是时候回家了。
所以我陪他回家。
BEFORE 我们回家,
我姐妹CALL我去找他们,
他说一起去唱K。

其实我是没有钱了,
我用我的新加坡钱,
CONVERT去马来西亚钱。

去了CEONEWAYKARAOKE!
在FARENHEIT88,
唱唱唱!


两个傻婆==

THATSALL。


♥BYEBYE

No comments:

Post a Comment